AnNyEoNg

wibiya widget

Pages

FoReVeR ToGeThEr

Forever Slideshow: Putut’s trip to Semarang was created with TripAdvisor TripWow!

Jumat, 02 September 2011

AKU BUKAN YANG SEMPURNA


Kau mana tahu siapa aku
Kau mana mengerti siapa aku

Kau terlalu bodoh
Bilang aku sempurna

Kau terlalu tolol
Bilang aku segalanya

Buka mata
Buka hati

Aku bukan yang kau harap
Aku bukan yang kau ingin

Di sini aku berdiri
Tapi bukan sendiri

Di sini aku berjalan
Tapi bukan tanpa teman

Pandang mereka
Aku tak ada apa-apa

Mereka indah
Dan lebih indah

Lupakan kesempurnaan
Lupakan keabadian

Aku akan hilang
Saat kau terpejam
separador

0 komentar:

Posting Komentar

G'usah Sungkan. Kejujuranmu yang membangunku!*

My LoVe My KiSs My HeArT

My Half Soul Slideshow: Kim’s trip to Seoul was created with TripAdvisor TripWow!
CONTENT BLOGGER HERE
CONTENT TWITTER HERE
CONTENT FACEBOOK HERE

WaKtU

KaLeNdEr

Cuteki kawaii

Followers